Anoy Mermaid Soap

New Anoy Mermaid Soap


Anoy Mermaid Soap






Ladies !


Dah basuh berus make up, sponges gebu uolss ?

Tahukah uolss perlunya basuh brush uolss dengan pencuci yang
betul untuk pastikan tiada bakteria yang boleh memudaratkan
muka uolss yang cantik tu ?

Jom basuh berus & make up sponges uolss dengan ANOY MERMAID
SOAP !


Cute tau !!

Ini bukan gula2 ataw mainan kanak2 k...
Ini adalah sabun pencuci berus makeup dan sponge..

Ramai tertanya2 apa yang shell kecik buat kat tengah tu?
Ada function kee??  Adaaaa...

Shell yang comel dan kiut tu sbnrnya sabunn..
Korang mesti ada berus mata yang kecik2 dan cute tu kn..
Ha untuk berus2 cute tu kan senang nak cuci...
Tapi berus besar tu.. Korg tenyeh jelaaa mcm biasa ;)



7 Keistimewaan Anoy Mermaid Soap Yang Menawan Hati :)


✅ Fungsi 2 in 1 ; pembersih & pelembap
✅ Mampu menanggalkan kotoran yang degil dengan mudah
✅ Bersaiz comel yang mudah dibawa travel

✅ Bersifat anti-bakteria & bau haruman Vanila yang sedap
✅ Mampu membuatkan bulu jadi lembut bagaikan direbonding
✅ Tahan lama walau bersaiz kecil
✅ Mengandungi conditioner yg mampu melembut & menjaga kualiti bulu berus



Berus ape je boleh basuh pakai ?


Semua berus pon boleh ! 
Selagi berus tu berBULU . 

Jangan ko basuh berus KAWAT,
berus PERIUK n berus JAMBAN sudah ;D
















Write a review

Please login or register to review
  • Views: 30
  • Product Code: Anoy Mermaid Soap
  • Availability: In Stock
  • RM29.00

Available Options

Tags: Anoy Mermaid Soap